Mening ett.

BildMening ett är den näst viktigaste meningen efter Rubriken. Det är inte alltid man börjar med att skriva den, utan den kanske dyker upp efter en sisådär tre, sju rader.

Bra eller inte, men nu är i alla fall mening ett gjord (jag skrev den på en gång).

Idag ska jag försöka fylla dagen med nödvändiga och inte så nödvändiga göromål, undertiden som jag går och väntar på ett viktigt beslut (troligtvis kommer det dröja hela veckan). Jag hatar att vänta.

Tur att jag har min copywritingkurs att syssla med. En sån kurs kan man lägga ner oändligt mycket tid på, man blir aldrig riktigt klar. Men det är skillnad på att vara klar och vara nöjd. Till deadline ska man inte anse sig vara klar, men nöjd. Det kommer med all sannolikhet bli en del korromgångar fram och tillbaka innan färdig resultat.

Leave a comment